Будь пильним при виборі продавця під час купівлі товарів онлайн!

Онлайн-покупки в умовах війни є порятунком для звичайних покупців і бізнесу. Онлайн-шопінг – це зручно, просто, економить час. Крім того, такий формат роботи зручий задля безпеки як продавців, так і покупців.

Проте, онлайн-шопінг має і низку ризиків:

  • можливість отримати неякісний товар, оскільки є ризик того, що недобросовісний продавець відправить, допустим, річ з дефектом;
  • проблеми з доставкою товару, адже може трапитись ситуація, коли речі зазнають пошкодження під час доставки, наприклад, у разі недотримання умов перевезення вантажу;
  • класичне шахрайство — найбільш поширена на різноманітних платформах онлайн-оголошень — взлом акаунтів або коли покупець може перевести кошти «продавцеві» і не отримати товару, або акаунт продавця просто швидко зникне.

Отже, щоб уберегти себе від розчарувань і даремної витрати коштів, рекомендуємо бути пильним при виборі продавця.

Права споживача при купівлі товару через інтернет-магазин регулюються статтею 13 Закону України «Про захист прав споживачів», якою передбачено, що перед укладенням договорів на відстані продавець (виконавець) повинен надати споживачеві інформацію про:

  • найменування продавця (виконавця), його місцезнаходження та порядок прийняття претензії;
  • основні характеристики продукції;
  • ціну, включаючи плату за доставку, та умови оплати;
  • гарантійні зобов'язання та інші послуги, пов'язані з утриманням чи ремонтом продукції;
  • інші умови поставки або виконання договору;
  • мінімальну тривалість договору, якщо він передбачає періодичні поставки продукції або послуг;
  • вартість електронних комунікаційних послуг, якщо вона відрізняється від граничного тарифу;
  • період прийняття пропозицій;
  • порядок розірвання договору.

Тільки при наявності зазначеної інформації в повному обсязі можна приймати позитивне рішення про покупку.

Якщо ваші права споживача порушено — звертайтесь до Держпродспоживслужби або до її територіальних органів.

Також нагадуємо, що споживач може звернутися за захистом своїх прав до суду, відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів”, споживач звільняється від сплати судового збору.

Якщо ви стали жертвою інтернет-шахрайства, звертайтеся до поліції або до Управління по боротьбі з кіберзлочинністю МВС України.

Приймальня
(06452) 6-80-15
Номер для звернень
+380972122613
Цілодобова Гаряча лінія (Call-центр)
(044) 364 77 80
Електронна пошта
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Графік роботи: пн-чт 8:00-17:00, пт 8:00-15:45
Обідня перерва: 12:00-12:45