03 лютого 2021 року спеціалісти управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області провели робочу нараду зі спеціалістами управління економічного розвитку і торгівлі Кремінської райдержадміністрації.
Метою наради стало обговорення змін у законодавстві, проблемних питань з захисту прав споживачів, що виникають під час розгляду звернень місцевих жителів на «гарячу лінію» райдержадміністрації. Під час обговорення з’ясовано, що найбільш поширені проблеми, з якими стикаються споживачі, виникають при намаганні повернути або обміняти придбаний через мережу інтернет товар, також є численні звернення щодо порушення виконавцями строків та умов договорів при виготовленні метало-пластикових конструкцій.
Проведення спільних заходів між органами державної влади та місцевого самоврядування надає можливість координувати та посилювати їх взаємодію для створення та реалізації дієвого механізму захисту прав споживачів.