Роз’яснювальна робота з питань захисту споживачів в м. Щастя

28 січня 2021 року під час робочої поїздки до м. Щастя на виконання Плану роботи Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області на 2021 рік, спеціалістами управління захисту споживачів проведено роз’яснювальну роботу з питань захисту прав споживачів для суб’єктів господарювання та відвідувачів міського споживчого ринку.

Суб’єктам господарювання та споживачам надана консультаційно-методична допомога щодо дотримання вимог Закону України «Про захист прав споживачів», розповсюджені друковані пам’ятки щодо захисту прав споживачів.

З метою інформування надавачів та споживачів послуг щодо нормативного врегулювання питання використання державної мови у відповідних сферах суспільного життя наголошено також про обов’язкове дотримання положень законодавства про мову, зокрема, обслуговування споживачів, надання інформації про товар та ціни виключно українською мовою.

Під час зустрічі фахівці з захисту прав споживачів надали ґрунтовні відповіді на численні запитання учасників заходу.

Проведення таких заходів сприяє свідомому застосуванню вимог законодавства про захист прав споживачів представниками бізнесу, працівниками торгівлі, споживачами, створенню належних умов для роботи агропромислових ринків та торгівельної мережи.

Приймальня
(06452) 6-80-15
Номер для звернень
+380972122613
Цілодобова Гаряча лінія (Call-центр)
(044) 364 77 80
Електронна пошта
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Графік роботи: пн-чт 8:00-17:00, пт 8:00-15:45
Обідня перерва: 12:00-12:45