Одним з пріоритетних завдань органів влади, що реалізують державну політику захисту прав споживачів, є налагодження ефективної практичної допомоги населенню у сфері захисту прав споживачів, забезпечення прозорості зворотного зв’язку між споживачами та всіма органами виконавчої влади щодо звернень і скарг споживачів.
На виконання Плану роботи Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області на 2021 рік та з метою посилення співпраці Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області з органами місцевого самоврядування, 28 січня 2021 року спеціалісти управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області провели робочу нараду з представниками військово-цивільної адміністрації м. Щастя.
Під час зустрічі фахівцями було обговорено низку актуальних питань захисту прав споживачів. Спеціалісти Головного управління поділилися досвідом практичної роботи з розгляду звернень споживачів, що надходять з Державної установи «Урядовий контактний центр». Розглянуто питання забезпечення прав споживачів у разі придбання ними товару неналежної якості, правил обміну товару належної якості та прав споживачів у разі укладання договору на відстані. Також йшлося про законодавчі зміни, що стосуються діяльності суб’єктів господарювання, що провадять свою діяльність у сфері торгівлі та надання послуг.