Підсумкова нарада з питань виконання Плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 № 983-р було затверджено План заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року, згідно якому одним з пріоритетних завдань органів влади, що реалізують державну політику захисту прав споживачів, є системна, консолідована з органами місцевого самоврядування та громадськими об’єднаннями споживачів робота з впровадження ефективної системи захисту прав споживачів шляхом застосування комплексного підходу до вирішення проблемних питань у цій сфері, та яка передбачає розвиток та взаємодію всіх складових системи захисту прав споживачів в Україні.

Протягом 2018-2020 років Головним управлінням Держпродспоживслужби в Луганській області було налагоджено співпрацю з органами місцевого самоврядування Луганської області. Представникам райдержадміністрацій та міських рад, що займаються питаннями захисту прав споживачів, було надано методичну та практичну допомогу в створенні інформаційно-консультаційних служб «гаряча лінія», під час проведених численних семінарів для представників бізнесу та споживачів фахівцями Головного управління надавалися консультації з актуальних питань захисту прав споживачів.

Строк запланованих на три роки заходів добіг кінця, отже, 22 грудня 2020 року, за ініціативи управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області відбулась підсумкова нарада, до участі в якій було запрошено фахівців з захисту прав споживачів військово-цивільних адміністрацій м. Сєвєродонецьк та м. Лисичанськ, Рубіжанської міської ради. Нараду проведено у форматі zoom-конференції.

Привітання учасникам підсумкової наради висловила начальник Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області Ріта Холоденко.

Метою наради стало підбиття підсумків плідної співпраці Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області з органами місцевого самоврядування. Протягом 2020 року управлінням захисту споживачів спільно з представниками органів місцевого самоврядування проведено 22 заходи з наданням консультацій споживачам та суб’єктам господарювання з питань дотримання законодавства у сфері захисту прав споживачів у крупних торгівельних центрах м. Сєвєродонецьк, Лисичанськ, торгівельній мережі м. Рубіжне, Попасна. Крім того, під час участі фахівців управління у 35 заходах щодо протидії поширенню коронавірусної хвороби COVID-19, проводилась роз’яснювальна робота з наданням консультацій з питань дотримання законодавства у сфері захисту прав споживачів суб’єктам господарювання, що здійснюють діяльність на споживчих ринках, в торгівельній мережі, закладах громадського харчування та побутового обслуговування Луганської області.

Для широкого висвітлення в засобах масової інформації просвітницької діяльності Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області на офіційному сайті Головного управління та в соціальній мережі Facebook розміщено 42 публікації про заходи, що відбувалися. Також опубліковано низку статей з корисними порадами для споживачів.

Представники органів місцевого самоврядування, що взяли участь у нараді, розповіли про підсумки своєї роботи та висловили надію на продовження ефективної співпраці у сфері захисту прав споживачів з Головним управлінням Держпродспоживслужби в Луганській області.

Приймальня
(06452) 6-80-15
Номер для звернень
+380972122613
Цілодобова Гаряча лінія (Call-центр)
(044) 364 77 80
Електронна пошта
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Графік роботи: пн-чт 8:00-17:00, пт 8:00-15:45
Обідня перерва: 12:00-12:45