Триває проведення роз’яснювальної роботи з питань захисту прав споживачів

На виконання Плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року, затвердженої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 № 983-р, 17 грудня 2020 року спеціалістами управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області проведено роз’яснювальну роботу з актуальних питань захисту прав споживачів з наданням консультацій споживачам та суб’єктам господарювання в торгівельній мережі м. Попасна.

Суб’єктам господарювання, що здійснюють торгівлю продовольчими та непродовольчими товарами, відвідувачам закладів торгівлі надано роз’яснення деяких положень Закону України «Про захист прав споживачів», Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.06.2006 № 833. Зокрема зосереджено увагу на обов’язкову наявність Куточків споживача з необхідною інформацією для покупців в усіх закладах торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування.

Суб’єктам господарювання розповсюджені друковані матеріали з основних питань захисту прав споживачів.

Проведення таких заходів сприяє підвищенню правової культури громадян та суб’єктів господарювання, свідомому застосуванню правових норм у повсякденному житті.

Приймальня
(06452) 6-80-15
Номер для звернень
+380972122613
Цілодобова Гаряча лінія (Call-центр)
(044) 364 77 80
Електронна пошта
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Графік роботи: пн-чт 8:00-17:00, пт 8:00-15:45
Обідня перерва: 12:00-12:45