За результатами звернення споживачу повернуто майже 15 тисяч гривень

На адресу Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області надійшло звернення мешканця смт Мілове Луганської області. Чоловік придбав у магазині будівельний матеріал (шифер), який виявився неякісним. Для об’єктивного та всебічного розгляду заяви, спеціалістами управління захисту споживачів суб’єкту господарювання було надано роз’яснення вимог законодавства у сфері захисту прав споживачів.

За результатами розгляду звернення, суб’єкт господарювання повернув кошти споживачу у сумі 14.750 гривень. Таким чином, заяву вирішено на користь споживача. Дана інформація також підтверджується письмовою інформацією, написаною споживачем власноруч, яка долучена до матеріалів розгляду заяви.

Приймальня
(06452) 6-80-15
Номер для звернень
+380972122613
Цілодобова Гаряча лінія (Call-центр)
(044) 364 77 80
Електронна пошта
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Графік роботи: пн-чт 8:00-17:00, пт 8:00-15:45
Обідня перерва: 12:00-12:45