Консультаційна робота на щодо використання державної мови у сфері обслуговування споживачів

28 січня 2022 року спеціалістами управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області спільно з представниками відділу торгівлі та з захисту прав споживачів військово-цивільної адміністрації м. Сєвєродонецька надані консультації суб’єктам господарювання, продавцям закладів торгівлі та споживачам щодо нормативного врегулювання питання використання державної мови під час обслуговування покупців при здійсненні підприємницької діяльності в торгівельних центрах «Місто» та «Гранд» м. Сєвєродонецька.

Метою роз’яснювальної роботи є виконання Плану заходів з реалізації першого етапу (до 2022 року) Стратегії популяризації української мови до 2030 року «Сильна мова – успішна держава», затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1585-р та Плану роботи Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області на 2022 рік. Головне завдання подібних заходів – сприяння популяризації української мови, підвищенню її престижу та поширенню використання державної мови у сфері торгівлі та обслуговування споживачів.

Проведення спільних заходів між органами державної влади та місцевого самоврядування надає можливість координувати та посилювати їх взаємодію для створення та реалізації дієвого механізму захисту прав споживачів.

Приймальня
(06452) 6-80-15
Номер для звернень
+380972122613
Цілодобова Гаряча лінія (Call-центр)
(044) 364 77 80
Електронна пошта
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Графік роботи: пн-чт 8:00-17:00, пт 8:00-15:45
Обідня перерва: 12:00-12:45