Інформація для споживачів має надаватися українською мовою

14 січня 2022 року в рамках виконання Плану заходів з реалізації першого етапу (до 2022 року) Стратегії популяризації української мови до 2030 року «Сильна мова – успішна держава», затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16.01.2020 № 1585-р та Плану роботи Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області на 2022 рік, фахівцями управління захисту споживачів проведено захід з питання забезпечення інформування суб’єктів господарювання та споживачів щодо нормативного врегулювання питання використання державної мови при здійсненні підприємницької діяльності на автостанції м. Сєвєродонецьк.

Працівникам закладу надалась консультаційно-методична допомога щодо дотримання вимог статті 30 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної», згідно якої мовою у сфері обслуговування споживачів в Україні є державна мова.

Нагадуємо, що підприємства, установи та організації всіх форм власності, фізичні особи – підприємці, інші суб’єкти господарювання, що обслуговують споживачів, мають здійснювати обслуговування та надавати інформацію про товари, послуги державною мовою. Інформація державною мовою може дублюватися іншими мовами. На прохання клієнта його персональне обслуговування може здійснюватися також іншою мовою, прийнятною для сторін.

Приймальня
(06452) 6-80-15
Номер для звернень
+380972122613
Цілодобова Гаряча лінія (Call-центр)
(044) 364 77 80
Електронна пошта
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Графік роботи: пн-чт 8:00-17:00, пт 8:00-15:45
Обідня перерва: 12:00-12:45