За 9 місяців цього року до управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області надійшло 182 звернення громадян, з них 101 письмове звернення, у т. ч. 60 – з Державної установи «Урядовий контактний центр». На особистому прийомі розглянуто 81 звернення.

Аналіз звернень громадян свідчить про те, що найбільш гострими проблемами, з якими стикаються споживачі, є незадовільна якість непродовольчої групи товарів – 87 звернень (47,8 %) та надання неякісних побутових та житлово-комунальних послуг – 80 звернень (43 %). Значне місце також посідають скарги на неякісні послуги з гарантійного ремонту складно-побутової техніки.

Так, на особистому прийомі до управління захисту споживачів звернувся мешканець м. Сєвєродонецьк. Чоловік придбав у інтернет-магазині «Вольта-Вайт» м. Харків електричний велосипед, який виявився неякісним. У ході розгляду звернення фахівці управління захисту споживачів провели з суб’єктом господарювання роз’яснювальну роботу з питання дотримання норм законодавства про захист прав споживачів. За результатами розгляду звернення суб’єкт господарювання повернув споживачу кошти у сумі 18,5 тис. грн.

За результатами розгляду звернень, які були направлені до Державної установи «Урядовий контактний центр», споживачу з с. Підлісне, Попаснянського р-ну, було відремонтовано пам’ятник, вартість якого складає понад 3000 гривень; споживачу з Кремінського району виготовлено та встановлено металопластикові вікна, вартість яких понад 17,7 тис. грн.

Взагалі з початку року сума коштів, повернутих споживачам за неякісну продукцію (товари, роботи, послуги), становить 116 тис. грн.

З метою контролю дотримання вимог Закону України «Про рекламу» управлінням захисту споживачів проводиться моніторинг рекламоносіїв, під час якого виявлено 22 порушення законодавства. Зокрема виявлено 10 порушень щодо реклами алкогольних напоїв, 1 порушення щодо реклами лікарських засобів та інші. Надано для виконання 5 приписів про усунення порушень, 11 рішень про зупинення розповсюдження реклами. Накладено штрафи за порушення законодавства про рекламу на 20 суб’єктів господарювання на загальну суму 45,6 тис. грн.

На виконання Плану заходів з реалізації першого етапу (до 2022 року) Стратегії популяризації української мови до 2030 року «Сильна мова – успішна держава», затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16.01.2020 № 1585-р, та Плану роботи Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області на 2021 рік, фахівцями управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області в рамках співпраці з військово-цивільними адміністраціями м. Сєвєродонецьк, Лисичанськ, Щастя, міської ради м. Кремінна, райдержадміністрації м. Старобільськ проведено 26 спільних заходів з метою інформування суб’єктів господарювання та споживачів щодо нормативного врегулювання питання використання державної мови при здійсненні підприємницької діяльності. Численні заходи також проведені на території ДП Центральний ринок м. Сєвєродонецька, ринку «Джамілі» м. Лисичанськ, ринків м. Старобільськ, Щастя, Кремінна, у смт. Марківка, Новопсков, Білокуракине, Мілове.

Для підвищення рівня довіри громадян до державної системи захисту споживачів, підсилення превентивного захисту прав споживачів, недопущення та зменшення кількості порушень прав споживачів, підвищення рівня освіти населення щодо споживчих прав та механізмів їх захисту продовжено проведення заходів з наданням консультацій з питань дотримання законодавства у сфері захисту прав споживачів суб’єктам господарювання та відвідувачам у крупних торгівельних центрах міст Сєвєродонецьк та Лисичанськ. Протягом 9 місяців 2021 року управлінням проведено 8 відповідних заходів.

Також проводилась активна робота з організації та проведення робочих нарад і семінарів з представниками органів місцевого самоврядування, що здійснюють захист прав споживачів, до участі у яких запрошували і суб’єктів господарювання. Взагалі було проведено 9 відповідних заходів у містах Лисичанськ, Старобільськ, Кремінна.

Під час проведення роз’яснювальної роботи суб’єктам господарювання і споживачам надавалися друковані інформаційні матеріали.

Для упередження причин, що сприяють порушенню прав громадян як споживачів, підвищення правової обізнаності та поінформованості громадян були задіяні засоби масової інформації – проведено 5 виступів в телеефірі ТРК «Донбас Онлайн» та ТРК «СТВ».

На офіційному сайті Головного управління розміщено 46 публікацій з корисними порадами для споживачів та інформацією про заходи, які були проведені управлінням захисту споживачів. Також інформацію висвітлено в соціальній мережі Facebook.

До уваги споживачів! У разі порушення ваших прав радимо звертатись до Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області за адресою: м. Сєвєродонецьк, вул. Пивоварова, 2, телефон (06452) 6-80-15, або за електронною формою подання звернень, яку розміщено на офіційному сайті Головного управління.

Останні відео

Інфографіка

Корисні посилання

  • 315x124
  • 323 133

ШАНОВНІ ГРОМАДЯНИ!

На час дії воєнного стану інформація щодо діяльності Держпродспоживслужби надається за письмовими запитами.

ПРОСИМО ВИКОРИСТОВУВАТИ ВКАЗАНІ СПОСОБИ ПОДАННЯ ЗВЕРНЕННЯ

93405, Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Пивоварова, 2

(06452) 6-80-15

Для звернень +380972122613

Приймальня
(06452) 6-80-15
Номер для звернень
+380972122613
Цілодобова Гаряча лінія (Call-центр)
(044) 364 77 80
Електронна пошта
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Графік роботи: пн-чт 8:00-17:00, пт 8:00-15:45
Обідня перерва: 12:00-12:45