03 вересня 2021 року на виконання Плану заходів з реалізації першого етапу (до 2022 року) Стратегії популяризації української мови до 2030 року «Сильна мова – успішна держава», затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1585-р та Плану роботи Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області на 2021 рік, спеціалістами управління захисту споживачів проведено роз’яснювальну роботу з питань захисту прав споживачів для суб’єктів господарювання та відвідувачів торгівельної мережі смт Білокуракине.

Суб’єктам господарювання та споживачам роз’яснено положення законодавства щодо врегулювання питання використання державної мови у відповідних сферах суспільного життя. При цьому наголошено про обов’язкове дотримання положень законодавства про мову, зокрема, обслуговування споживачів, надання інформації про товар та ціни має бути українською мовою. Слід зазначити, що відповідно до статті 30 Закону на прохання клієнта його персональне обслуговування може здійснюватися також іншою мовою, прийнятною для сторін.

Крім того, під час заходу проведено роз’яснення діючих положень законодавчої бази України у сфері захисту прав споживачів, надані консультації та практичні поради для суб’єктів господарювання та споживачів.

Останні відео

Інфографіка

Корисні посилання

  • 315x124
  • 323 133

ШАНОВНІ ГРОМАДЯНИ!

На час дії воєнного стану інформація щодо діяльності Держпродспоживслужби надається за письмовими запитами.

ПРОСИМО ВИКОРИСТОВУВАТИ ВКАЗАНІ СПОСОБИ ПОДАННЯ ЗВЕРНЕННЯ

93405, Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Пивоварова, 2

(06452) 6-80-15

Для звернень +380972122613

Приймальня
(06452) 6-80-15
Номер для звернень
+380972122613
Цілодобова Гаряча лінія (Call-центр)
(044) 364 77 80
Електронна пошта
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Графік роботи: пн-чт 8:00-17:00, пт 8:00-15:45
Обідня перерва: 12:00-12:45