Спеціалісти Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області взяли участь у семінарі на тему: «Стратегічна сесія: консолідація зусиль Держпродспоживслужби, Індустріального Гендерного Комітету з Реклами (ІГКР), щодо попередження появи сексистської реклами», що відбувся 18-19 вересня 2025 року у м. Київ, організаторами семінару виступили: Держпродспоживслужба, ГО «Українська Асоціація Маркетингу» за підтримки Представництва Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні.
У ході проведення семінару відбувся обмін досвідом регіональних управлінь Держпродспоживслужби щодо попередження появи сексистської реклами та шляхів вирішення проблемних питань.
Учасники семінару ознайомилися з презентаціями:
- Огляд чинного законодавства. Критерії дискримінаційної за ознакою статі реклами. Практична вправа - чи є реклама дискримінаційною.
- Напрацювання майбутніх спільних ініціатив ІГКР та ДПСС в напрямку протидії дискримінаційної за ознакою статі реклами.
- Презентація «Підсумки роботи ДПСС за 2024 рік і 1 півріччя 2025 року».
- Обговорення результатів роботи ДПСС за 2024 рік.
- Аналіз нових дискримінаційних практик рекламодавців. Обмін досвідом щодо їх подолання.
- Психологія міжособистісного спілкування у професійній сфері.
- Конструктивний діалог чи агресивна поведінка: межі професійного спілкування.
- Документування випадків неетичної поведінки: юридичні аспекти.
- Практичні вправи для зміцнення життєстійкості та емоційної саморегуляції.
За результатами семінару усі учасники отримали сертифікати.