Покупцю повернуто гроші за неякісний товар

В ході розгляду звернення було з’ясовано, що заявниця придбала в магазині міста Рубіжне бетонозмішувач вартістю 8200 грн, який протягом встановленого гарантійного строку зламався. Покупець двічі зверталася до продавця з вимогою безоплатного усунення недоліків товару, але після ремонту недолік проявлявся знову.

Фахівці управління захисту споживачів надали покупцю консультацію та практичну допомогу у складанні обґрунтованої заяви до продавця щодо проведення експертизи товару з метою визначення причини втрати якості.

Крім того, з виробником бетонозмішувача та продавцем було проведено роз’яснювальну роботу щодо дотримання норм законодавства про захист прав споживачів. За результатами розгляду звернення суб’єкт господарювання повернув споживачу витрачені кошти у повному обсязі.

Звертаємо увагу, що згідно статті 17 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі коли під час гарантійного строку необхідно визначити причини втрати якості продукції, продавець (виконавець, виробник) зобов’язаний у триденний строк з дня одержання від споживача письмової згоди організувати проведення експертизи продукції. Експертиза проводиться за рахунок продавця (виконавця, виробника). Якщо у висновках експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі продукції споживачеві внаслідок порушення ним встановлених правил використання, зберігання чи транспортування або дій третіх осіб, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач зобов’язаний відшкодувати продавцю (виконавцю, підприємству, яке виконує його функції) витрати на проведення експертизи. Споживач, продавець (виконавець, виробник) мають право на оскарження висновків експертизи у судовому порядку.

Для отримання консультацій з питань захисту прав споживачів, допомоги в оформленні заяв відповідно до встановлених вимог законодавства у випадку порушення ваших прав як споживача звертайтеся до Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області за адресою: м. Сєвєродонецьк, вул. Пивоварова, 2, телефон (06452) 6-80-15 або надсилайте електроне звернення за допомогою мережі інтернет.

Приймальня
(06452) 6-80-15
Номер для звернень
+380972122613
Цілодобова Гаряча лінія (Call-центр)
(044) 364 77 80
Електронна пошта
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Графік роботи: пн-чт 8:00-17:00, пт 8:00-15:45
Обідня перерва: 12:00-12:45