Протягом 2016 року до Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області надійшло всього 61 звернення, а саме від:
- від громадян – 21;
- Урядової гарячої лінії – 26;
- Держпродспоживслужби України – 3;
- Луганської обласної військово-цивільної адміністрації – 7;
- інших підприємств, установ, організацій та органів виконавчої влади – 4;
- з них у тому числі пропозицій – 0, заяв – 27, скарг – 34.
За звітній період надійшло 1 колективне звернення, повторних звернень не надходило.
У зверненнях порушені наступні питання:
- захисту прав споживачів – 29 (47,54%);
- ціноутворення – 7 (11,47%);
- якості харчових продуктів – 5 (8,19%);
- ветеринарної медицини – 7 (11,47%);
- епідеміологічного стану – 2 (3,27%);
- екології та забруднення навколишнього середовища – 5 (8,19%);
- інші – 6 (9,83%).