Продовжено роз’яснювальну роботу з питань захисту споживачів у м. Сєвєродонецьку

На виконання Плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів, затвердженої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 № 983-р, 31 січня 2019 року спеціалістами управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області продовжено роботу з проведення заходів в торгівельних центрах, а саме: щодо здійснення роз’яснювальної роботи та надання консультацій споживачам та суб’єктам господарювання в ТЦ «Кредо» м. Сєвєродонецьк, Луганської області.

Продавцям суб’єктів господарювання, фізичним особам-підприємцям надано консультаційно-методичну допомогу щодо дотримання вимог Закону України «Про захист прав споживачів», постанови Кабінету Міністрів України від 15.06.2006 р. № 833 «Про затвердження Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування населення», постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» (додаток № 3 «Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)), зокрема щодо продажу товарів дитячого асортименту, парфумерно-косметичних виробів тощо.

Під час заходу зацікавленим особам надані друковані пам’ятки щодо захисту прав споживачів.

Приймальня
(06452) 6-80-15
Номер для звернень
+380972122613
Цілодобова Гаряча лінія (Call-центр)
(044) 364 77 80
Електронна пошта
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Графік роботи: пн-чт 8:00-17:00, пт 8:00-15:45
Обідня перерва: 12:00-12:45