Спеціалістами Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області (далі – Головне управління) проаналізовано та узагальнено проведену роботу зі зверненнями громадян, що надійшли на його адресу за 2016 рік.

Для упередження причин, які сприяють порушенню прав громадян, як споживачів, підвищення їх правової обізнаності, поліпшення  інформованості громадян були задіяні засоби масової інформації: проведено 4 виступу начальника Головного управління  Холоденко Р.А. на обласному телебаченні  (ЛОТ), на веб-сайті Луганської ОДА розміщено інформацію за підсумками роботи з рекомендаціями та порадами для споживачів.

Спеціалістами Головного управління  забезпечуються відповідні умови для реалізації громадянами конституційних прав на письмове звернення та особистий прийом.

За звітний період до Головного управління надійшло – 135 звернень громадян, із них письмових – 33 звернення, у т. ч. з Урядової гарячої лінії – 20. На особистому прийомі розглянуто 102 звернення.

Аналіз звернень громадян свідчить про те, що найбільш гострою проблемою є якість непродовольчої групи товарів – 69 звернень, або 51,1%; надання побутових послуг та якість надання житлово-комунальних послуг – 46 звернень або 34,0%; якість продовольчої групи товарів – 20 звернень або 14,9%.

Значне місце у структурі розгляду звернень громадян посідають скарги на неякісні послуги по виготовленню металопластикових конструкцій, меблів, послуг з гарантійного, після гарантійного ремонту побутової техніки. А також звернення споживачів щодо неналежної якості непродовольчої групи товару – одяг, взуття, складно-побутова техніка тощо.

За звітний період поточного року сума повернутих коштів споживачам за неякісну продукцію (товари, роботи, послуги) становить 51,2 тис. грн.

За результатами розгляду звернень:

  • мешканці м. Сєвєродонецька, яка звернулась до Управління щодо неналежної якості металопластикових вікон, підприємством що надавало послугу, здійснено заміну вікон на загальну суму 7000 грн.;
  • по зверненню на Урядову гарячу лінію, мешканці м. Привілля повернуто кошти за мобільний телефон у сумі 2777 грн.: у гарантійний період у телефоні проявився істотний недолік, підтверджений актом технічного стану, який був виданий сервісним центром.

Необхідно зазначити, що значна кількість скарг надходить на неякісні промислові товари, придбані на ринках, де господарюючими суб’єктами не видаються документи, які засвідчують факт покупки товару. Ці обставини є значною перешкодою в реалізації громадянами своїх прав, як споживачів, та ускладнюють можливості Головного управління у наданні допомоги споживачам у разі придбання неякісних товарів, виконання робіт або надання послуг.

Останні відео

Інфографіка

Корисні посилання

  • 315x124
  • 323 133

ШАНОВНІ ГРОМАДЯНИ!

На час дії воєнного стану інформація щодо діяльності Держпродспоживслужби надається за письмовими запитами.

ПРОСИМО ВИКОРИСТОВУВАТИ ВКАЗАНІ СПОСОБИ ПОДАННЯ ЗВЕРНЕННЯ

93405, Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Пивоварова, 2

(06452) 6-80-15

Для звернень +380972122613

Приймальня
(06452) 6-80-15
Номер для звернень
+380972122613
Цілодобова Гаряча лінія (Call-центр)
(044) 364 77 80
Електронна пошта
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Графік роботи: пн-чт 8:00-17:00, пт 8:00-15:45
Обідня перерва: 12:00-12:45