На виконання Плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року, затвердженої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 № 983-р, 07 листопада 2019 року спеціалістами управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області проведено захід з метою проведення роз’яснювальної роботи, надання консультацій споживачам та суб’єктам господарювання в ТЦ «Кристал» м. Сєвєродонецька.

Суб’єктам господарювання та споживачам надавалась консультаційно-методична допомога щодо дотримання вимог Закону України «Про захист прав споживачів», зокрема, статей 8, 9, 10, 13 цього Закону, обговорювались проблемні питання, що виникають під час повернення або обміну придбаного товару належної якості, порушення умов договору при виконанні робіт (наданні послуг), права споживачів у разі укладання договору на відстані та у разі придбання ними товару неналежної якості.

Так, споживачам роз’яснено, що у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:

  • пропорційного зменшення ціни;
  • безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
  • відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

А у разі виявлення істотних недоліків (недоліки, які роблять неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виникли з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляються знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділені хоча б однією з ознак: взагалі не можуть бути усунуті; їх усунення потребує понад 14 календарних днів; вони роблять товар суттєво іншим, ніж передбачено договором), які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов’язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

  • розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
  • вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

Зацікавленим особам розповсюджені друковані пам’ятки щодо захисту прав споживачів.

Проведення вказаних заходів сприяє свідомому застосуванню правових норм у повсякденному житті, підвищенню правової культури громадян та суб’єктів господарювання.

Останні відео

Інфографіка

Корисні посилання

  • 315x124
  • 323 133

ШАНОВНІ ГРОМАДЯНИ!

На час дії воєнного стану інформація щодо діяльності Держпродспоживслужби надається за письмовими запитами.

ПРОСИМО ВИКОРИСТОВУВАТИ ВКАЗАНІ СПОСОБИ ПОДАННЯ ЗВЕРНЕННЯ

93405, Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Пивоварова, 2

(06452) 6-80-15

Для звернень +380972122613

Приймальня
(06452) 6-80-15
Номер для звернень
+380972122613
Цілодобова Гаряча лінія (Call-центр)
(044) 364 77 80
Електронна пошта
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Графік роботи: пн-чт 8:00-17:00, пт 8:00-15:45
Обідня перерва: 12:00-12:45