11 грудня 2018 року фахівцями управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області проведено робочу нараду з представниками відділу торгівлі та захисту прав споживачів Сєвєродонецької міської ради, відповідальними за роботу консультаційно-інформаційної служби «гаряча лінія». Захід проведено на виконання доручень Держпродспоживслужби від 12.01.2018, заступника голови Луганської ОДА від 07.02.2018 та з метою забезпечення виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 № 983-р «Про затвердження плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року».
Під час наради обговорено актуальні питання роботи консультаційно-інформаційної служби «гаряча лінія» щодо захисту прав споживачів. За останній час споживачі найчастіше звертались з питань придбання неякісних товарів непродовольчої групи, відшкодування збитків, заподіяних замовнику невиконанням або неналежним виконанням умов угоди, не видачі розрахункових документів при наданні послуг та ін.