Управлінням захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області на виконання розпорядження КМУ від 27 грудня 2017 року № 983-р «Про затвердження плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року», 28 листопада 2018 року проведено нараду у Лисичанській міській раді з метою обговорення проблемних питань у сфері захисту споживачів та шляхів їх вирішення при роботі консультаційно-інформаційної служби «гаряча лінія».

В ході наради спеціалісти управління захисту споживачів обговорили найчастіші проблеми, з якими стикаються спеціалісти управління при розгляді звернень споживачів, навели приклади успішного їх вирішення.

Спеціалісти управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області та Лисичанської міської ради висловили сподівання на подальшу співпрацю, що сприятиме підвищенню ефективності роботи «гарячої лінії» з питань захисту прав споживачів.

Останні відео

Інфографіка

Корисні посилання

  • 315x124
  • 323 133

ШАНОВНІ ГРОМАДЯНИ!

На час дії воєнного стану інформація щодо діяльності Держпродспоживслужби надається за письмовими запитами.

ПРОСИМО ВИКОРИСТОВУВАТИ ВКАЗАНІ СПОСОБИ ПОДАННЯ ЗВЕРНЕННЯ

93405, Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Пивоварова, 2

(06452) 6-80-15

Для звернень +380972122613

Приймальня
(06452) 6-80-15
Номер для звернень
+380972122613
Цілодобова Гаряча лінія (Call-центр)
(044) 364 77 80
Електронна пошта
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Графік роботи: пн-чт 8:00-17:00, пт 8:00-15:45
Обідня перерва: 12:00-12:45