25 жовтня 2018 року в м. Києві за ініціативою ГО «Українська асоціація маркетингу», Індустріального Ґендерного Комітету з реклами в партнерстві з Міністерством соціальної політики України та Представництвом Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні відбувся Міжнародний форум «Реклама ХХІ сторіччя. Стандарт недискримінаційної реклами», до участі в якому долучилась, серед інших, спеціалістка Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області.
На заході було розгорнуто широку дискусію щодо сучасних світових трендів в рекламі, присутні мали можливість познайомитися з європейськім досвідом роботи з контролю за проявами дискримінації в рекламі, взяти участь в обговоренні новітніх ініціатив щодо внесення змін до законодавства України про рекламу. Також було всебічно обговорено стан українського рекламного бізнесу, розглянуто приклади негативних, з огляду на дискримінацію, зразків реклами.
Проведений захід сприяв засвоєнню отриманої інформації та навичкам застосування її на практиці, надав можливість обмінятися інформацією, поділитися своїми кращими практиками, досвідом і думками з іншими учасниками семінару.