За звітний період до управління надійшло всього – 267 звернень громадян, з них письмових звернень – 80, у т.ч. з Урядової гарячої лінії – 43. На особистому прийомі розглянуто 187 звернень. У результаті проведеної активної роз’яснювальної та просвітницької роботи серед споживачів кількість звернень за 9 місяців 2018 року зросла майже на 144%, у порівнянні з аналогічним періодом 2017 року, що свідчить про збільшення рівня довіри та обізнаності споживачів області до Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області.

Взагалі задоволено 237 звернення, що становить 88,7% від отриманих.

Аналіз звернень громадян свідчить про те, що найбільш гострою проблемою, з якою стикаються споживачі, є незадовільна якість непродовольчої групи товарів – 150 звернень (56,2%); надання неякісних побутових та житлово - комунальних послуг – 88 звернень (32,9%); низька якість продовольчої групи товарів – 29 звернень (10,9%).

Значне місце у структурі розгляду звернень громадян посідають скарги на неякісні послуги з гарантійного ремонту складно-побутової техніки, неналежної якості непродовольчої групи товару-одяг, взуття, складно-побутова техніка, надання послуг, тощо.

За звітний період поточного року сума повернутих коштів споживачам за неякісну продукцію (товари, роботи, послуги) становить 140,2 тис. грн.

За звітний період з метою контролю виконання вимог Закону України «Про рекламу» було обстежено 404 рекламоносія, у тому числі:

  • у сфері зовнішньої реклами – 353;
  • у сфері внутрішньої реклами – 18;
  • на транспорті – 15;
  • на телебаченні та радіо – 7;
  • в друкованих ЗМІ – 11.

За результатами обстеження управлінням виявлено порушень (заведено справ) по рекламоносіях загальною кількістю – 61, що на 156% перевищує показники відповідного періоду минулого року, серед них: у сфері зовнішньої реклами – 54, у сфері внутрішньої реклами – 7. Виявлено 23 порушення щодо реклами алкогольних напоїв та 30 порушень щодо реклами про знижки цін на продукцію. Надано (надіслано) для виконання 36 приписів про усунення порушень та 18 рішень про зупинення розповсюдження реклами. Накладено штрафи на 53 суб’єкта господарювання на загальну суму 38,7 тис. грн. У добровільному порядку сплачено 49 суб’єктами господарювання, що складає 92% від загальної кількості притягнутих до відповідальності, на загальну суму 22,8 тис. грн.

Для упередження причин, які сприяють порушенню прав громадян як споживачів, підвищення їх правової обізнаності, поліпшення інформованості громадян були задіяні засоби масової інформації: проведено 9 виступів з відповідними роз’ясненнями в телеефірі обласного телеканалу «UA:Донбас» та інших засобах масової інформації.

На офіційному сайті Головного управління розміщено 46 публікацій з корисними порадами для споживачів та інформацією про заходи, проведені управлінням.

В рамках реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів та на виконання Плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів Головного управління на 2018 рік спеціалістами управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області протягом звітного періоду проводилась активна робота з організації та проведення робочих зустрічей з представниками райдержадміністрацій та міських рад, що здійснюють захист прав споживачів. Взагалі було проведено 11 засідань за «круглим столом» та семінарів для суб’єктів господарювання міст Сєвєродонецька, Лисичанська, Старобільська, Щастя, Попасної та інших з питань дотримання ними законодавства про захист прав споживачів. Під час робочих поїздок були надані консультації споживачам, які звернулись зі скаргами на особистому прийомі. Так, за результатом розгляду звернення споживача в смт Новоайдар, суб’єктом господарювання було повернено кошти за придбаний лічильник газу в сумі 1100 грн. У результаті розгляду звернень, які були направлені до Урядової гарячої лінії, мешканці м. Рубіжне було встановлено металопластикові вікна, вартість яких складає 4400 гривень, споживачу з смт Шульгінка, Старобільського району, Луганської області було проведено заміну телевізора «Бравіс» вартістю 5000 гривень на новий, мешканцю з м. Сєвєродонецьк повернуто кошти за телефон у сумі 1200 гривень.

Також проведено 11 робочих зустрічей в райдержадміністраціях та міських радах Луганської області щодо роботи та навчання спеціалістів консультаційно-інформаційних служб «гаряча лінія» з питань надання споживачам консультацій та роз’яснень законодавства у сфері захисту споживачів.

Зазначені заходи висвітлено на офіційному сайті Головного управління, інформаційному порталі «ИРТА FAX» телеканалу ИРТА, в соціальній мережі Facebook.

Протягом звітного періоду проводилась плідна та продуктивна робота з наданням правової, консультаційної допомоги споживачам та відділам з захисту прав споживачів органів місцевого самоврядування Луганської області.

Останні відео

Інфографіка

Корисні посилання

  • 315x124
  • 323 133

ШАНОВНІ ГРОМАДЯНИ!

На час дії воєнного стану інформація щодо діяльності Держпродспоживслужби надається за письмовими запитами.

ПРОСИМО ВИКОРИСТОВУВАТИ ВКАЗАНІ СПОСОБИ ПОДАННЯ ЗВЕРНЕННЯ

93405, Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Пивоварова, 2

(06452) 6-80-15

Для звернень +380972122613

Приймальня
(06452) 6-80-15
Номер для звернень
+380972122613
Цілодобова Гаряча лінія (Call-центр)
(044) 364 77 80
Електронна пошта
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Графік роботи: пн-чт 8:00-17:00, пт 8:00-15:45
Обідня перерва: 12:00-12:45