17 листопада 2021 року в рамках виконання Плану заходів з реалізації першого етапу (до 2022 року) Стратегії популяризації української мови до 2030 року «Сильна мова – успішна держава», затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16.01.2020 № 1585-р спеціалістами управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області проведено захід з питання забезпечення інформування суб’єктів господарювання та споживачів щодо нормативного врегулювання питання використання державної мови при здійсненні підприємницької діяльності у торгівельній мережі м. Сєвєродонецьк.

Суб’єктам господарювання було доведено, що обслуговування покупців, інформація на цінниках, вивісках повинна бути надана державною мовою. На питання продавців, чи можна обслуговувати іншою мовою, було дано роз’яснення що, якщо клієнт попросить про спілкування іншою мовою, то за згодою обох сторін це буде можливо.

Крім того, додатково було наголошено на необхідності дотримання норм Закону України «Про захист прав споживачів» та «Правил роздрібної торгівлі непродовольчими товарами», затвердженими Наказом Міністерства економіки України від 19 квітня 2007 року № 104.

Останні відео

Інфографіка

Корисні посилання

  • 315x124
  • 323 133

ШАНОВНІ ГРОМАДЯНИ!

На час дії воєнного стану інформація щодо діяльності Держпродспоживслужби надається за письмовими запитами.

ПРОСИМО ВИКОРИСТОВУВАТИ ВКАЗАНІ СПОСОБИ ПОДАННЯ ЗВЕРНЕННЯ

93405, Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Пивоварова, 2

(06452) 6-80-15

Для звернень +380972122613

Приймальня
(06452) 6-80-15
Номер для звернень
+380972122613
Цілодобова Гаряча лінія (Call-центр)
(044) 364 77 80
Електронна пошта
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Графік роботи: пн-чт 8:00-17:00, пт 8:00-15:45
Обідня перерва: 12:00-12:45