Одним з пріоритетних завдань Держпродспоживслужби є посилення роз’яснювальної роботи з громадськістю з питань, що відносяться до компетенції служби.

23 червня 2020 року спеціалістами управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області проведено роз’яснювальну роботу з питань захисту споживачів в ТРЦ «Джаз».

Продавцям суб’єктів господарювання, фізичним особам-підприємцям надавалась консультаційна допомога щодо дотримання вимог Закону України «Про захист прав споживачів», постанови Кабінету Міністрів України від 15.06.2006 р. № 833 «Про затвердження Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування населення» тощо. Увагу працівників торгівлі було зосереджено на виконанні ними вимог протиепідемічних заходів, доведено про зміни до урядових постанов, що діють під час карантинних обмежень.

Під час заходу зацікавленим особам надані друковані пам’ятки щодо захисту прав споживачів.

Останні відео

Інфографіка

Корисні посилання

  • 315x124
  • 323 133

ШАНОВНІ ГРОМАДЯНИ!

На час дії воєнного стану інформація щодо діяльності Держпродспоживслужби надається за письмовими запитами.

ПРОСИМО ВИКОРИСТОВУВАТИ ВКАЗАНІ СПОСОБИ ПОДАННЯ ЗВЕРНЕННЯ

93405, Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Пивоварова, 2

(06452) 6-80-15

Для звернень +380972122613

Приймальня
(06452) 6-80-15
Номер для звернень
+380972122613
Цілодобова Гаряча лінія (Call-центр)
(044) 364 77 80
Електронна пошта
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Графік роботи: пн-чт 8:00-17:00, пт 8:00-15:45
Обідня перерва: 12:00-12:45