Управління

Оперативні новини

25.01.2022

Консультації з питань захисту споживачів на ринку «Універсальний»

19 січня 2022 року спеціалістами управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області спільно з представниками відділу торгівлі та з захисту прав споживачів військово-цивільної адміністрації м. Сєвєродонецька проведено спільний захід щодо захисту прав споживачів на території ринку «Універсальний».

21.01.2022

Результати роботи управління фітосанітарної безпеки за 2021 рік

Здійснення фітосанітарного контролю з оформлення вантажів з об’єктами регулювання, що переміщуються в режимі експорт, імпорт та територією України: оформлено 1047 карантинних та фітосанітарних сертифікатів. Складено 2154 актів фітосанітарного контролю.

21.01.2022

Комірні шкідники

Шкідники запасів – найбільша проблема для зернозберігаючих та переробних підприємств. Щорічно під час зберігання через комірних шкідників втрачається від 5-10% до 30% і більше зібраного врожаю. Втрати, яких завдають ці шкідники вимірюються в мільйонах тонн зерна щороку.

21.01.2022

Проведення засідання ДНПК при Щастинській райдержадміністрації

19.01.2022 року під головуванням голови Щастинської райдержадміністрації, голови ДНПК при районній державній адміністрації (далі – ДНПК), було проведено засідання ДНПК при райдержадміністрації.

Важливо! Для операторів ринку щодо впровадження HACCP

Часто запитують, а які ж документи потрібно мати, щоб підтвердити, що в закладі громадського харчування впроваджено HACCP? Нижче приблизний перелік.

  • програма виробничого контролю;
  • графік контролю санітарно-гігієнічного стану виробництва (змиви);
  • процедура відбору зразків з випробувань і поводження з ними, акти відбору зразків;
  • журнали контролю температури холодильного обладнання;
  • журнали вхідного контролю сировини, допоміжних матеріалів, тари;
  • документація на одержувану сировину, тару та допоміжні матеріали;
  • графік планово-попереджувального ремонту обладнання, записи про зроблений ремонт виробничого обладнання;
  • договір з проведення ремонтних робіт технічного обладнання;
  • процедури належної лабораторної практики (журнал обліку проведених випробувань);
  • журнал контролю захворювань працівників підприємства (медичний журнал);
  • медичні книжки співробітників, договір на медичне обстеження співробітників;
  • план миття і дезінфекції виробничих цехів із зазначенням періодичності обробки виробничих конструкцій;
  • графік і організація санітарних днів, генеральне прибирання приміщень;
  • перелік дезінфікуючих і миючих засобів (інструкції по застосуванню, сертифікати відповідності;
  • журнал приготування деззасобів, контролю якості дезінфекції, інструкції;
  • журнали обліку роботи спецобладнання (стерилізаторів і т.п.);
  • протоколи випробувань (за період - не менше півроку) по воді, сировині і допоміжним матеріалам, готовій продукції, змиви з обладнання, тари, рук, спецодягу, контроль повітря;
  • наявність програм за видами постійного навчання співробітників (журнали реєстрації);
  • правила особистої і професійної гігієни, графік проведення медичних оглядів із зазначенням відповідальних осіб;
  • програма роботи зі скляними предметами і пластиком - при використанні у виробництві допоміжного обладнання зі скла та крихкого пластика;
  • програма роботи з дерев’яними предметами і обладнанням - при їх використанні у виробництві;
  • наявність процедур з кризових ситуацій (оперативне виявлення і усунення виявлених недоліків і порушень);
  • процедури оперативного реагування в разі непередбаченої аварійної зупинки обладнання;
  • робочі інструкції для кожного робочого місця;
  • договір на проведення робіт з дезінфекції, дезінсекції, дератизації;
  • документ, що підтверджує безпечність води;
  • договір на обслуговування вентиляції;
  • угода про вивезення сміття з території підприємства;
  • договір по утилізації відходів виробництва;
  • договір на проведення санітарної обробки автотранспорту;
  • журнали контролю температури автотранспортних засобів, дезінфекції кузова автотранспорту;
  • договір на проведення метрологічного контролю. Графік перевірки контрольно-вимірювального обладнання. Свідоцтва про повірку термометрів, вагів.

Введення в HACCP для шеф-кухаря

Міжнародні стандарти НАССР. Створення блок-схем для успішної роботи на кухні

Приймальня
(06452) 6-80-15
Цілодобова Гаряча лінія (Call-центр)
(044) 364 77 80
Електронна пошта
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Графік роботи: пн-чт 8:00-17:00, пт 8:00-15:45
Обідня перерва: 12:00-12:45