Щодо роботи «Гарячої лінії» з питань захисту прав споживачів

В рамках виконання Плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період 2020 року, затвердженого розпорядженням Кабінету міністрів України від 27.12.2017 року № 983-р 14 червня 2018 року управлінням захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області спільно з представниками відділу захисту прав споживачів Рубіжанської міської ради проведено робочу нараду щодо обговорення проблемних питань у сфері захисту прав споживачів та шляхів вирішення, а також функціонування «Гарячої лінії» з питань захисту прав споживачів.

«Для того, щоб ефективно захищати права споживача, треба навчитися комунікувати з кожним із них. Кожен із нас має навчатися поставити себе на місце громадянина, який до нас звернувся», – наголосила Людмила Бутріменко.

«Бюрократичні відписки і формальне відношення до проблем споживачів повинні залишитися у минулому та поступитися швидкому і професійному реагуванню на запит», – зазначила Олена Шумілова.

Присутні на нараді зазначили, що створення «Гарячих ліній» при органах місцевого самоврядування буде сприяти вирішенню більшості проблемних питань на місцях: оперативно відреагувати на скаргу або звернення споживача та забезпечити належний захист його прав на місцевому рівні.

Приймальня
(06452) 6-80-15
Номер для звернень
+380972122613
Цілодобова Гаряча лінія (Call-центр)
(044) 364 77 80
Електронна пошта
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Графік роботи: пн-чт 8:00-17:00, пт 8:00-15:45
Обідня перерва: 12:00-12:45