Управління

Оперативні новини

Профілактика отруєння дикорослими грибами в Марківському та Міловському районах

Протягом вересня-жовтня 2019 р. спеціалісти Марківського міжрайонного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області, з метою запобігання поширення масових отруєнь серед населення Марківського та Міловського районів дикорослими грибами та забезпечення стабільної санітарної та епідемічної ситуації, провели санітарно-просвітницьку роботу серед операторів ринку, які задіяні в роздрібній торгівлі харчовими продуктами.

Ціни на продовольчі товари споживчого ринку Луганської області станом за вересень 2019 року

За даними Державної служби статистики України, а саме моніторингу динаміки цін на соціально значущі товари станом за вересень 2019 року на території Луганської області склалася наступна цінова ситуація.

Зміцнення молокопереробної галузі Луганської області

Головне управління Держпродспоживслужби в Луганський області 17.10.2019 відвідало новозбудований цех молокопереробного підприємства ПСП «Привілля» Троїцького району Луганської області, який планується запуститися в роботу найближчім часом.

Проведення заходів щодо протидії фальсифікації консервів торгової марки «Аквамарин» в Станично-Луганському районі

18.10.2019 р. фахівцями Станично-Луганського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області на виконання доручення Держпродспоживслужби України від 08.10.2019 № 11.2.1-4/2/16066 «Щодо протидії фальсифікації консервів торгової марки «Аквамарин» були проведені моніторингові обходи закладів торгівлі щодо наявності фальсифікованої рибної продукції, а саме консервів ТМ «Аквамарин».

Шановні громадяни зверніть вашу увагу щодо проведення дератизації та дезінсекції у багатоквартирному будинку

Управління багатоквартирним будинком здійснюється його співвласниками.

За рішенням співвласників усі або частина функцій з управління багатоквартирним будинком можуть передаватися управителю або всі функції – об’єднанню співвласників багатоквартирного будинку (асоціації об’єднань співвласників багатоквартирного будинку).

Для забезпечення утримання та експлуатації багатоквартирного будинку, користування спільним майном у такому будинку об’єднання за рішенням загальних зборів має право задовольняти зазначені потреби самостійно шляхом самозабезпечення.

Самостійне забезпечення об’єднанням утримання і експлуатації багатоквартирного будинку, користування спільним майном у багатоквартирному будинку може здійснюватися безпосередньо співвласниками, а також шляхом залучення об’єднанням фізичних та юридичних осіб на підставі укладених договорів.

До компетенції правління (виконавчого органу об’єднання і підзвітного загальним зборам) відноситься укладення договорів про виконання робіт, надання послуг та здійснення контролю за їх виконанням.

Для фінансування самозабезпечення об’єднання співвласники сплачують відповідні внески і платежі в розмірах, установлених загальними зборами об’єднання.

Порядок сплати, перелік та розміри внесків і платежів співвласників встановлюються загальними зборами об’єднання відповідно до законодавства та статуту об’єднання.

Об’єднання самостійно визначає порядок управління багатоквартирним будинком та може змінити його у порядку, встановленому Законом України «Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку» та статутом об’єднання.

Отже, якщо усі функції (у тому числі проведення дератизації та дезінсекції) з управління багатоквартирним будинком передано об’єднанню співвласників багатоквартирного будинку, об’єднання самостійно забезпечує здійснення робіт (послуг) з проведення дератизації та дезінсекції, і у разі укладання з відповідною організацією договорів на проведення дератизації та дезінсекції здійснює контроль за їх виконанням.

Якщо функції з управління багатоквартирним будинком за рішенням загальних зборів об’єднання передано управителю, відносини з управління регулюються договором, укладеним між об’єднанням і управителем.

У разі обрання органом місцевого самоврядування на конкурсних засадах управителя багатоквартирного будинку, в якому не створено об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, співвласники якого не прийняли рішення про форму управління багатоквартирним будинком, відносини з управління регулюються договором про надання послуг з управління багатоквартирним будинком, який від імені співвласників підписує уповноважена особа виконавчого органу відповідної місцевої ради, за рішенням якого призначено управителя.

Правила надання послуги з управління багатоквартирним будинком та Типовий договір про надання послуги з управління багатоквартирним будинком затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 05.09.2018 № 712 «Про затвердження Правил надання послуги з управління багатоквартирним будинком та Типового договору про надання послуги з управління багатоквартирним будинком».

Відповідно до пункту 10 Правил надання послуги з управління багатоквартирним будинком, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 05.09.2018 № 712, під час надання послуги з управління управитель забезпечує виконання робіт та послуг з утримання і ремонту спільного майна багатоквартирного будинку та прибудинкової території, що входять до кошторису витрат на утримання будинку та прибудинкової території, з урахуванням обов’язкового переліку робіт та послуг, що затверджується Мінрегіоном, та з дотриманням:

  • встановлених стандартів, нормативів, норм, порядків і правил щодо якості житлово-комунальних послуг;
  • вимог до якості, в тому числі щодо періодичності виконання (надання) таких робіт (послуг), визначених договором управління.

Обов’язковий перелік робіт (послуг), витрати на які включаються до складу витрат на утримання багатоквартирного будинку та прибудинкової території, затверджений наказом Мінрегіону від 27.07.2018 № 190 є таким, що забезпечує належний санітарно-гігієнічний, протипожежний, технічний стан будинку та прибудинкової території, та до якого включено роботи (послуги) з проведення дератизації та дезінсекції.

У разі ненадання, надання неналежної якості послуги з управління, у томи числі робіт (послуг) з проведення дератизації та дезінсекції співвласник має право викликати управителя для перевірки її якості.

Перевірка якості послуги з управління здійснюється згідно Порядку проведення перевірки відповідності якості надання деяких комунальних послуг та послуг з управління багатоквартирним будинком параметрам, передбаченим договором про надання відповідних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2018 № 1145.

За результатами перевірки якості послуги з управління складається акт-претензія, який підписується співвласником та управителем.

У разі неприбуття управителя (його представника) в установлений договором управління строк або необґрунтованої відмови підписати акт-претензію такий акт підписується співвласником та не менш як двома іншими співвласниками, які проживають (розташовані) у сусідніх приміщеннях, і надсилається управителю рекомендованим листом.

Управитель протягом п’яти робочих днів вирішує питання про задоволення вимог, викладених в акті-претензії, зокрема шляхом здійснення перерахунку вартості послуги з управління, або видає (надсилає) співвласникові обґрунтовану письмову відмову в задоволенні його претензії.

У разі ненадання управителем відповіді в установлений строк претензії співвласника вважаються визнаними таким управителем.

Отже, якщо функції (усі або частина функцій, у тому числі проведення дератизації та дезінсекції) з управління багатоквартирним будинком передано управителю або органом місцевого самоврядування на конкурсних засадах обрано управителя, управитель забезпечує виконання робіт (послуг) з проведення дератизації та дезінсекції, а у разі їх ненадання або надання неналежної якості здійснює перерахунок вартості послуги з управління.

Форма акту-претензії додається.


Головне управління
Держпродспоживслужби
в Луганській області

ЦІЛОДОБОВА ГАРЯЧА ЛІНІЯ

044 364 77 80
050 230 04 28

УРЯДОВА ГАРЯЧА ЛІНІЯ

1545

АДРЕСА

93405, Луганська обл.,
м. Сєвєродонецьк,
вул. Пивоварова, 2

ГРАФІК РОБОТИ

Понеділок-Четвер 8:00-17:00
П'ятниця 8:00-15:45
Обідня перерва 12:00-12:45

КОНТАКТИ

(06452) 6-80-15
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

ЕЛЕКТРОННЕ ЗВЕРНЕННЯ

ПОВІДОМИТИ ПРО КОРУПЦІЮ

МИ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ

  • Безпечне молоко це просто
  • Як запобігти поширенню АЧС в приватних домогосподарствах?
  • Як уникнути отруєння бджіл?