Робоча нарада з обговорення актуальних питань при функціонуванні служби «гаряча лінія» у сфері захисту прав споживачів у м. Сєвєродонецьк

11 грудня 2018 року фахівцями управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області проведено робочу нараду з представниками відділу торгівлі та захисту прав споживачів Сєвєродонецької міської ради, відповідальними за роботу консультаційно-інформаційної служби «гаряча лінія». Захід проведено на виконання доручень Держпродспоживслужби від 12.01.2018, заступника голови Луганської ОДА від 07.02.2018 та з метою забезпечення виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 № 983-р «Про затвердження плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року».

Під час наради обговорено актуальні питання роботи консультаційно-інформаційної служби «гаряча лінія» щодо захисту прав споживачів. За останній час споживачі найчастіше звертались з питань придбання неякісних товарів непродовольчої групи, відшкодування збитків, заподіяних замовнику невиконанням або неналежним виконанням умов угоди, не видачі розрахункових документів при наданні послуг та ін.

Приймальня
(06452) 6-80-15
Номер для звернень
+380972122613
Цілодобова Гаряча лінія (Call-центр)
(044) 364 77 80
Електронна пошта
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Графік роботи: пн-чт 8:00-17:00, пт 8:00-15:45
Обідня перерва: 12:00-12:45