Проведена нарада в Новоайдарській РДА з обговорення проблемних питань при функціонуванні служби «гаряча лінія»

Управлінням захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області на виконання розпорядження КМУ від 27 грудня 2017 року № 983-р «Про затвердження плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року», 14 листопада 2018 року проведено робочу нараду з відповідальними особами за роботу консультаційно-інформаційної служби «гаряча лінія» у Новоайдарській райдержадміністрації.

В ході наради фахівці обговорили проблемні питання у сфері захисту споживачів, надали консультації щодо розв’язання деяких скарг від споживачів, які надійшли до «гарячої лінії» Новоайдарської РДА.

Під час спілкування фахівці управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області, управління економічного розвитку і торгівлі Новоайдарської РДА та представники селищних рад Новоайдарського району обмінялися досвідом роботи з розгляду звернень і висловили сподівання на подальшу плідну співпрацю, що сприятиме підвищенню ефективності роботи з питань захисту прав споживачів.

Приймальня
(06452) 6-80-15
Номер для звернень
+380972122613
Цілодобова Гаряча лінія (Call-центр)
(044) 364 77 80
Електронна пошта
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Графік роботи: пн-чт 8:00-17:00, пт 8:00-15:45
Обідня перерва: 12:00-12:45