Розгляд скарги споживача на особистому прийомі

16.08.2018 під час проведення семінару-наради в Новоайдарській райдержадміністрації, за участі спеціалістів Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області до управління захисту споживачів райдержадміністрації звернулася мешканка селища Райгородка Новоайдарського району зі скаргою на дії суб’єкта господарювання та працівників комунальної установи. Громадянка Л. придбала в торгівельній мережі районного центру лічильник газу, а коли звернулася до управління газового господарства за його повіркою та установкою, отримала відмову на підставі відсутності на пристрої заводського опломбування.

Власник магазину, в якому був придбаний лічильник, стверджує, що на момент продажу пломбування було на місці, а в управління газового господарства заперечують цей факт. В результаті ситуації, що склалася, в оселі громадянки Л., пенсіонерки до речі, вже п’ять днів поспіль перекрито газопостачання і літня жінка, намагаючись вирішити питання, вимушена кожного дня приїздити до райцентру, витрачаючи чималі кошти на дорогу.

Спеціалісти управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області долучилися до розгляду скарги, разом із громадянкою Л. відвідали магазин, де було придбано лічильник. В результаті проведеної роз’яснювальної роботи суб’єктом господарювання прийнято рішення про повернення споживачеві коштів. Гроші в розмірі вартості лічильника (1100 гривень) було повернуто в той же день.

Приймальня
(06452) 6-80-15
Номер для звернень
+380972122613
Цілодобова Гаряча лінія (Call-центр)
(044) 364 77 80
Електронна пошта
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Графік роботи: пн-чт 8:00-17:00, пт 8:00-15:45
Обідня перерва: 12:00-12:45