Робоча нарада у Новоайдарській РДА з обговорення проблемних питань при функціонуванні служби «гаряча лінія» у сфері захисту прав споживачів

Управлінням захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області на виконання розпорядження КМУ від 27 грудня 2017 року № 983-р «Про затвердження плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року», 16 серпня 2018 року проведено семінар щодо обговорення проблемних питань у сфері захисту споживачів та шляхів їх вирішення при роботі консультаційно-інформаційної служби «гаряча лінія» у Новоайдарській райдержадміністрації.

На семінарі спеціалісти управління захисту споживачів зосередили увагу на основних моментах застосування Закону України «Про захист прав споживачів», обговорили найчастіші проблеми, з якими стикаються спеціалісти управління при розгляді звернень споживачів, навели приклади успішного їх вирішення.

Було надано консультаційно-методичні роз’яснення щодо дотримання вимог провадження торговельної діяльності, надано консультації щодо розв’язання деяких скарг від споживачів, які надійшли до управління економічного розвитку і торгівлі Новоайдарської РДА.

Спеціалісти управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області та особи, відповідальні за роботу «гарячої лінії» при Новоайдарській райдержадміністрації, в ході спілкування обмінялися досвідом у розгляді звернень споживачів і висловили сподівання на плідну співпрацю, що сприятиме підвищенню ефективності роботи з розгляду звернень з питань захисту прав споживачів.

Приймальня
(06452) 6-80-15
Номер для звернень
+380972122613
Цілодобова Гаряча лінія (Call-центр)
(044) 364 77 80
Електронна пошта
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Графік роботи: пн-чт 8:00-17:00, пт 8:00-15:45
Обідня перерва: 12:00-12:45