З метою забезпечення виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 27.12.2018 № 983-р «Про затвердження плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року» Головне управління Держпродспоживслужби в Луганській області затвердило графік проведення круглих столів, семінарів, робочих нарад з метою налагодження співпраці з органами місцевого самоврядування, обговорення проблемних питань у сфері захисту споживачів та шляхів їх вирішення.
16.08.2018 відбувся семінар-нарада в Новоайдарській райдержадміністрації, до участі в якої долучилися представники селищних рад Новоайдарського району, фахівці управління економічного розвитку і торгівлі Новоайдарської РДА, суб’єкти господарювання. В ході наради спеціалісти Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області звернули увагу присутніх на особливості практичного застосування положень Закону України «Про захист прав споживачів» та на деякі зміни у законодавстві. Крім того, було розглянуто питання дотримання законодавства про рекламу, наголошено, що всі обмеження, передбачені Законом України «Про рекламу» щодо реклами алкогольних напоїв, поширюються і на пиво. Реклама алкогольних напоїв та тютюнових виробів, знаків для товарів і послуг, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої та тютюнові вироби забороняється засобами внутрішньої та зовнішньої реклами.
Предметом обговорення також стали питання участі у Всеукраїнській інформаційно-профілактичній акції «Відповідальність починається з мене» з метою популяризації та утвердження здорового і безпечного способу життя та культури здоров’я молоді, протидії поширенню у молодіжному середовищі соціально небезпечних захворювань, алкоголізму, наркоманії та тютюнопаління.
Багато питань виникло щодо випадків придбання в торгівельній мережі району продуктів харчування, які виявилися несвіжими. З огляду на літній період було доведено актуальну інформацію щодо профілактики гострих кишкових інфекцій та харчових отруєнь та надані рекомендації, як споживачам уникнути подібних прикрих ситуацій.