Протягом 2016 року до Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області надійшло всього 61 звернення, а саме від:

  • від громадян – 21;
  • Урядової гарячої лінії – 26;
  • Держпродспоживслужби України – 3;
  • Луганської обласної військово-цивільної адміністрації – 7;
  • інших підприємств, установ, організацій та органів виконавчої влади – 4;
  • з них у тому числі пропозицій – 0, заяв – 27, скарг – 34.

За звітній період надійшло 1 колективне звернення, повторних звернень не надходило.

У зверненнях порушені наступні питання:

  • захисту прав споживачів – 29 (47,54%);
  • ціноутворення – 7 (11,47%);
  • якості харчових продуктів – 5 (8,19%);
  • ветеринарної медицини – 7 (11,47%);
  • епідеміологічного стану – 2 (3,27%);
  • екології та забруднення навколишнього середовища – 5 (8,19%);
  • інші – 6 (9,83%).

Останні відео

Інфографіка

Корисні посилання

  • 315x124
  • 323 133

ШАНОВНІ ГРОМАДЯНИ!

На час дії воєнного стану інформація щодо діяльності Держпродспоживслужби надається за письмовими запитами.

ПРОСИМО ВИКОРИСТОВУВАТИ ВКАЗАНІ СПОСОБИ ПОДАННЯ ЗВЕРНЕННЯ

93405, Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Пивоварова, 2

(06452) 6-80-15

Для звернень +380972122613

Приймальня
(06452) 6-80-15
Номер для звернень
+380972122613
Цілодобова Гаряча лінія (Call-центр)
(044) 364 77 80
Електронна пошта
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Графік роботи: пн-чт 8:00-17:00, пт 8:00-15:45
Обідня перерва: 12:00-12:45