Фахівцями Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області 17.05.2017 року було проведено моніторинг зовнішньої реклами на відповідність вимогам чинного законодавства в м. Сєвєродонецьк.
За результатами моніторингу було зафіксовано на фотокамеру та проаналізовано понад 20 об’єктів зовнішньої реклами (білбордів, вивісок та ін.). Мала місце відкрита чи прихована реклама пива та тютюну. Постає необхідність у розповсюдженні дії заборон, передбачених статею 22 Закону України «Про рекламу» стосовно реклами алкогольних напоїв та тютюнових виробів, на рекламу пива та напоїв на його основі.
У соціальній рекламі, нажаль, практично відсутнє пропагування здорового способу життя та відповідального ставлення до життя.
Також, спеціалістами Управління було відвідано ряд закладів торгівлі в м. Сєвєродонецьк та надано консультаційно-методичну допомогу щодо вимог до провадження відповідної господарської діяльності.
Представникам торговельних мереж надано інформацію про зміни у законодавчій сфері і про права та обов’язки суб’єкта господарювання. Надані поради щодо грамотного оформлення «Куточка споживача» згідно з вимогами чинного законодавства.
По матеріалам моніторингу рекламодавцям надіслані відповідні вимоги щодо усунення порушень вимог законодавства про рекламу.
Головне управління Держпродспоживслужби в Луганській області планує й надалі наполегливо відстежувати процеси і тенденції, належно реагувати на негативні прояви у зовнішній рекламі та інформувати про це громадськість.