В межах виконання Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року, 14 листопада 2019 року фахівцями управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області проведено семінар для слухачів «Університету третього віку» Територіального центру соціального обслуговування Сєвєродонецької міської ради.

Учасникам семінару були роз’яснені основні положення законодавства України, що стосуються питань захисту прав споживачів, надані відповіді на численні запитання слухачів, зокрема, щодо придбання продовольчих та непродовольчих товарів неналежної якості, порядку надання комунальних послуг, права споживачів у разі порушення умов договору про виконання робіт та укладання договору на відстані, тощо.

Так, слухачам було роз’яснено, що споживач має право відмовитись від договору про виконання робіт (надання послуг) і вимагати відшкодування збитків, якщо виконавець своєчасно не приступив до виконання робіт або виконує роботу так повільно, що закінчити її у визначений строк стає неможливим. В той же час, якщо значну частину обсягу робіт чи послуг (понад 70% загального обсягу) вже було виконано, споживач має право розірвати договір лише стосовно частини робіт або послуг, що залишилися.

У разі виявлення недоліків у виконаній роботі (наданій послузі) споживач має право на свій вибір вимагати:

  • безоплатного усунення недоліків у виконаній роботі (наданій послузі) у розумний строк;
  • відповідного зменшення ціни виконаної роботи (наданої послузі);
  • безоплатного виготовлення іншої речі з такого ж матеріалу і такої ж якості чи повторного виконання роботи;
  • відшкодування завданих йому збитків з усуненням недоліків виконаної роботи (наданої послуги) своїми силами чи із залученням третьої особи;
  • реалізації інших прав, що передбачені чинним законодавством на день укладання відповідного договору.

Вказані вимоги підлягають задоволенню у разі виявлення недоліків під час приймання виконаної роботи (наданої послуги) або під час її виконання (надання), а в разі неможливості виявлення недоліків під час приймання виконаної роботи (наданої послуги) – протягом гарантійного чи іншого строку, встановленого договором, чи протягом двох років з дня прийняття виконаної роботи (наданої послуги) у разі відсутності гарантійного чи іншого строку, встановленого законодавством або договором.

За пропозицією організаторів заходу співпрацю з надання споживачам консультацій та роз’яснення законодавства у сфері захисту їх прав буде продовжено.

Останні відео

Інфографіка

Корисні посилання

  • 315x124
  • 323 133

ШАНОВНІ ГРОМАДЯНИ!

На час дії воєнного стану інформація щодо діяльності Держпродспоживслужби надається за письмовими запитами.

ПРОСИМО ВИКОРИСТОВУВАТИ ВКАЗАНІ СПОСОБИ ПОДАННЯ ЗВЕРНЕННЯ

93405, Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Пивоварова, 2

(06452) 6-80-15

Для звернень +380972122613

Приймальня
(06452) 6-80-15
Номер для звернень
+380972122613
Цілодобова Гаряча лінія (Call-центр)
(044) 364 77 80
Електронна пошта
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Графік роботи: пн-чт 8:00-17:00, пт 8:00-15:45
Обідня перерва: 12:00-12:45