Покращення якості життя громадян України – основний принцип стратегічної реформи, яка затверджена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 р. № 983-р «Про затвердження Плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року». Переорієнтувавши державну систему на людину як споживача, забезпечивши ефективний правовий захист її конституційних прав, ми досягнемо підвищення рівня життя громадян України. Тому, Головне управління Держпродспоживслужби в Луганській області спільно з Сєвєродонецьким міським центром зайнятості на базі ДНЗ «Луганського центру професійно-технічної освіти Державної служби зайнятості» провели семінар для суб’єктів господарювання, діяльність яких пов’язана зі сферою торгівлі та послуг.

Фахівцями управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області було надано пояснення щодо порядку здійснення державного нагляду (контролю) з питань дотримання законодавства про захист прав споживачів та ринкового нагляду та про особливості здійснення такого контролю в зоні АТО. Надані роз’яснення щодо проведення перевірок відділом ринкового нагляду. Наголошено, що Держпродспоживслужба перевіряє характеристики продукції, яка надається на ринок суб’єктами господарювання, шляхом проведення планових та позапланових заходів контролю. Планові заходи передбачені Секторальним планом, ознайомитися з яким можна на офіційних сайтах Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області та Мінекономрозвитку України. Там же вказано види нехарчової продукції, яку Держпродспоживслужба планує перевіряти. Згідно із законодавством планові перевірки ринкового нагляду проводяться без попередження.

Згідно вимог Закону України «Про захист прав споживачів», підприємці повинні в обов’язковому порядку реагувати на звернення споживачів. Увагу присутніх було зосереджено на наявності в закладі торгівлі Книги відгуків та пропозицій, яку скасували, проте не заборонили. Завдяки їй конфліктні питання можна вирішити без залучення контролюючих органів.

Чимало запитань було поставлено слухачами щодо дотримання правил торгівлі продовольчими товарами. Зокрема, присутнім було роз’яснено про необхідність професійної спеціальної освіти (підготовки) працівників, що займаються виробництвом, зберіганням, а також продажом харчових продуктів і продовольчої сировини в підприємствах ресторанного господарства. Також розглянуті питання повернення продовольчих та непродовольчих товарів згідно вимог статей 8, 9 Закону України «Про захист прав споживачів». Обговорено особливості проведення експертизи товарів згідно статті 17 закону України «Про захист прав споживачів».

Під час жвавого спілкування начальник управління захисту споживачів дала ґрунтовні відповіді на численні запитання учасників зустрічі. Зокрема, щодо дотримання основних аспектів Закону України «Про рекламу». Управління захисту споживачів здійснює контроль за дотриманням законодавства про рекламу. Під час контролю виявлені порушення в цій сфері, основні серед яких: зображення медичних працівників або осіб, що імітують медичних працівників під час рекламування послуг медичних центрів чи методів діагностики і лікування; рекламування алкогольних напоїв та тютюнових виробів, реклама акцій без визначення періоду, у який діє та чи інша знижка.

Наприкінці зустрічі учасники зазначили, що під час спілкування ними отримано кваліфіковані поради та рекомендації щодо ряду питань, які стануть у нагоді при подальшій роботі. Головне управління Держпродспоживслужби в Луганській області продовжує роботу над виконанням Плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року.

Останні відео

Інфографіка

Корисні посилання

  • 315x124
  • 323 133

ШАНОВНІ ГРОМАДЯНИ!

На час дії воєнного стану інформація щодо діяльності Держпродспоживслужби надається за письмовими запитами.

ПРОСИМО ВИКОРИСТОВУВАТИ ВКАЗАНІ СПОСОБИ ПОДАННЯ ЗВЕРНЕННЯ

93405, Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Пивоварова, 2

(06452) 6-80-15

Для звернень +380972122613

Приймальня
(06452) 6-80-15
Номер для звернень
+380972122613
Цілодобова Гаряча лінія (Call-центр)
(044) 364 77 80
Електронна пошта
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Графік роботи: пн-чт 8:00-17:00, пт 8:00-15:45
Обідня перерва: 12:00-12:45