З метою реалізації Дорожньої карти щодо виконання Плану заходів державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року, 18.10.2018 спеціалістами управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області проведено нараду у Новопсковській райдержадміністрації для обговорення проблемних питань при роботі консультаційно-інформаційної служби «гаряча лінія» у сфері захисту споживачів та шляхів їх вирішення.
На нараді були обговорені актуальні проблеми, з якими стикаються спеціалісти управління при розгляді звернень, що стосуються захисту прав споживачів, наведені приклади розв’язання складних ситуацій, зокрема, численних скарг, які надходять від споживачів щодо покупок в інтернет-магазинах.
Фахівці управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області та Новопсковської райдержадміністрації в ході наради висловили сподівання, що плідне спілкування сприятиме підвищенню ефективності роботи «гарячої лінії» з питань захисту прав споживачів.