12 жовтня 2018 року спеціалістами управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області з метою обговорення проблемних питань при роботі консультаційно-інформаційної служби «гаряча лінія» у сфері захисту споживачів та шляхів їх вирішення проведено семінар у Станично-Луганській райдержадміністрації. Цей захід є частиною реалізації Дорожньої карти щодо виконання Плану заходів державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року.
На нараді були обговорені найгостріші проблеми, з якими стикаються спеціалісти управління при розгляді звернень, що стосуються захисту прав споживачів, наведені приклади розв’язання типових ситуацій.
Було надано консультаційно-методичні роз’яснення щодо дотримання правил провадження торговельної діяльності, вимог законодавства про рекламу в сфері захисту прав споживачів, заборони реклами алкогольних напоїв та тютюнових виробів, знаків для товарів і послуг, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої та тютюнові вироби засобами внутрішньої та зовнішньої реклами.
Фахівці управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області та Станично-Луганській райдержадміністрації в ході спілкування обмінялися досвідом у розгляді звернень споживачів і висловили сподівання, що плідне спілкування сприятиме підвищенню ефективності роботи «гарячої лінії» з питань захисту прав споживачів.