Спеціалістами управління захисту споживачів 14 вересня 2018 року проведено робочу нараду з відповідальними особами – фахівцями консультативно-інформаційних служб «Гаряча лінія» Сєвєродонецької міської ради.

Під час наради обговорювались питання щодо роботи консультаційно-інформаційної служби «гаряча лінія», взаємодії між управлінням захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області та відповідальними особами, які здійснюють захист прав споживачів у м. Сєвєродонецьк, щодо налагодження ефективної практичної допомоги населенню у сфері захисту прав споживачів, забезпечення прозорості зворотного зв’язку між споживачами та всіма органами виконавчої влади щодо звернень і скарг споживачів, компенсації шкоди, завданої споживачам у разі порушення їх прав.

Спеціалістами управління захисту Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області підготовлені та надані для використання в роботі інформаційно-методичні матеріали щодо захисту прав споживачів та реклами.

За підсумками наради прийнято рішення на подальшу координацію діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з питань захисту прав споживачів.

Останні відео

Інфографіка

Корисні посилання

  • 315x124
  • 323 133

ШАНОВНІ ГРОМАДЯНИ!

На час дії воєнного стану інформація щодо діяльності Держпродспоживслужби надається за письмовими запитами.

ПРОСИМО ВИКОРИСТОВУВАТИ ВКАЗАНІ СПОСОБИ ПОДАННЯ ЗВЕРНЕННЯ

93405, Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Пивоварова, 2

(06452) 6-80-15

Для звернень +380972122613

Приймальня
(06452) 6-80-15
Номер для звернень
+380972122613
Цілодобова Гаряча лінія (Call-центр)
(044) 364 77 80
Електронна пошта
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Графік роботи: пн-чт 8:00-17:00, пт 8:00-15:45
Обідня перерва: 12:00-12:45