В рамках реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів місцевими органами виконавчої влади Луганської області створюються консультаційно-інформаційні служби «гаряча лінія». Фахівці Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області в межах своєї компетенції долучились до виконання пунктів Концепції і провели семінар-нараду з представниками органів місцевого самоврядування, громадськості та бізнесу. На семінарі визначено основний напрямок діяльності – це активна взаємодія між місцевими органами виконавчої влади, спеціалістами міськвиконкомів, громадськими організаціями та Управлінням захисту споживачів ГУ Держпродспоживслужби в питанні практичної допомоги населенню та підвищенню ефективності захисту споживачів в містах та районах області.

Присутнім на семінарі запропоновано низку заходів щодо навчання спеціалістів консультаційно-інформаційних служб з питань надання споживачам консультацій та роз’яснень законодавства у сфері захисту споживачів та впровадження постійної методичної підтримки. З цією метою надіслано листів до районних держадміністрацій Луганщини з пропозицією визначитися з колом відповідальних осіб – спеціалістів консультативно-інформаційних служб «гаряча лінія» кожного району, які мають долучитися до роботи у створених структурах, провести навчання цих робітників з наданням їм в подальшому консультацій та рекомендацій застосування отриманих знань в практичній роботі.

Спеціалістами Управління захисту споживачів підготовлені навчальні матеріали щодо особливостей формування та реалізації державної політики у сфері захисту прав споживачів, з посиланням на міжнародний досвід, а також конкретні питання чинного законодавства в цій сфері, розгляду звернень громадян з приводу порушення їх прав, як споживачів, вимоги до оформлення звернень та строків їх розгляду. З огляду на існуюче становище, коли діяльність органів виконавчої влади в Луганській області регулюється Законом України «Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції» та Розпорядженням Кабінету Міністрів України № 1275-р «Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція», підготовлені роз’яснення з урахуванням досвіду роботи в таких умовах.

Отже, спільну роботу розпочато, фахівці Управління захисту споживачів докладуть максимум зусиль для досягнення вагомих результатів в справі підвищення якості захисту законних прав споживачів.

Останні відео

Інфографіка

Корисні посилання

  • 315x124
  • 323 133

ШАНОВНІ ГРОМАДЯНИ!

На час дії воєнного стану інформація щодо діяльності Держпродспоживслужби надається за письмовими запитами.

ПРОСИМО ВИКОРИСТОВУВАТИ ВКАЗАНІ СПОСОБИ ПОДАННЯ ЗВЕРНЕННЯ

93405, Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Пивоварова, 2

(06452) 6-80-15

Для звернень +380972122613

Приймальня
(06452) 6-80-15
Номер для звернень
+380972122613
Цілодобова Гаряча лінія (Call-центр)
(044) 364 77 80
Електронна пошта
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Графік роботи: пн-чт 8:00-17:00, пт 8:00-15:45
Обідня перерва: 12:00-12:45