Основні засади організаційних, господарських відносин, що виникають у сфері надання та споживання житлово-комунальних послуг між їхніми виробниками, виконавцями і споживачами, а також їхні права та обов’язки визначаються Законом України «Про житлово-комунальні послуги».

Споживач має право на зменшення розміру плати за надані послуги в разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їх якості в порядку, визначеному договором або законодавством відповідно до пункту 5 частини першої статті 20 Закону України «Про житлово-комунальні послуги».

Згідно пункту 6 частини другої статті 21 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» виконавець зобов’язаний розглядати у визначений законодавством термін претензії та скарги споживачів і проводити відповідні перерахунки розміру плати за житлово-комунальні послуги в разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їх якості.

Крім того, виконавець зобов’язаний провести протягом місяця, що настає за розрахунковим, перерахунок розміру плати за надані споживачеві послуги у разі ненадання їх або надання не в повному обсязі, зниження якості незалежно від наявності заборгованості за надані послуги.

Головним управлінням Держпродспоживслужби в Луганській області здійснено позаплановий захід державного нагляду (контролю) за дотриманням РКП «Старобільськвода» вимог щодо формування, встановлення та застосування тарифів на послуги з централізованого водопостачання (постачання холодної води) та водовідведення.

В ході проведення позапланової перевірки, зокрема було встановлено, що підприємством при застосуванні тарифів на послуги з централізованого водопостачання, встановлених постановами НКРЕКП від 30.08.2013 № 120 «Про встановлення тарифів на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення ОКП «Компанія «Луганськвода», від 16.06.2016 № 1141 «Про встановлення тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення» із змінами, внесеними постановою НКРЕКП від 07.07.2016 № 1238, та тарифу на послуги з централізованого постачання холодної води (з використанням внутрішньобудинкових систем), встановленого постановою НКРЕКП від 26.11.2015 № 2868 «Про встановлення тарифів на послуги з централізованого постачання холодної води, водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем) суб’єктам господарювання, які є виконавцями цих послуг» із змінами, внесеними постановою НКРЕКП від 01.09.2016 № 1502 нараховувалась в повному обсязі плата за надання послуг з централізованого водопостачання, постачання холодної води (з використанням внутрішньобудинкових систем) споживачам смт Мілове при фактичному зниженні якості цих послуг.

У разі невідповідності складу і властивостей холодної води державному стандарту на питну воду та вимогам санітарного законодавства, крім випадків допустимого тимчасового відхилення від встановлених вимог, плата за надані послуги з централізованого постачання холодної води зменшується на 20 відсотків за весь строк невідповідності складу і властивості води.

Зайво нарахована РКП «Старобільськвода» сума плати за надання послуг з централізованого водопостачання, постачання холодної води (з використанням внутрішньобудинкових систем) у зв’язку із зниженням якості цих послуг, підлягає поверненню споживачам смт Мілове шляхом проведення перерахунку.

Окремо слід зазначити, що порядок перевірки кількісних та/або якісних показників надання послуг, визначено у Правилах надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 № 630.

Згідно з вимогами Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 № 630 у разі незгоди з результатами перевірки кількісних та/або якісних показників надання послуг споживач і виконавець визначають час і дату повторної перевірки, для проведення якої запрошується представник уповноваженого органу виконавчої влади та/або органу місцевого самоврядування, а також представник об’єднання споживачів.

За результатами повторної перевірки складається акт про неналежне надання або ненадання послуг, який підписується споживачем (його представником), представником виконавця, представниками уповноваженого органу виконавчої влади та/або органу місцевого самоврядування, а також представником об'єднання споживачів.

За результатами перевірки складається акт-претензія про неналежне надання або ненадання послуг, який підписується споживачем та представником виконавця. Акт-претензія складається у двох примірниках по одному для споживача та виконавця.

У разі неприбуття представника виконавця в установлений договором строк для проведення перевірки кількісних та/або якісних показників або необґрунтованої відмови від підписання акта-претензії такий акт вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі.

Форма акту-претензії додається.

Завантажити форму акту-претензії (forma-aktu-pretenziyi.doc)

Останні відео

Інфографіка

Корисні посилання

  • 315x124
  • 323 133

ШАНОВНІ ГРОМАДЯНИ!

На час дії воєнного стану інформація щодо діяльності Держпродспоживслужби надається за письмовими запитами.

ПРОСИМО ВИКОРИСТОВУВАТИ ВКАЗАНІ СПОСОБИ ПОДАННЯ ЗВЕРНЕННЯ

93405, Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Пивоварова, 2

(06452) 6-80-15

Для звернень +380972122613

Приймальня
(06452) 6-80-15
Номер для звернень
+380972122613
Цілодобова Гаряча лінія (Call-центр)
(044) 364 77 80
Електронна пошта
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Графік роботи: пн-чт 8:00-17:00, пт 8:00-15:45
Обідня перерва: 12:00-12:45