Всього за період з квітня по жовтень 2016 року до Управління захисту споживачів, яке входить до складу Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області надійшло 86 звернень від споживачів, у тому числі письмових – 18, з Урядової гарячої лінії – 9 та з Луганського обласного контактного центру Луганської обласної державної адміністрації – 2. Опрацьовані всі 86 звернень, 84 звернення задоволено на користь споживачів, що складає 96,7%. Споживачам, які звернулися до Управління, за придбані товари та надані послуги неналежної якості повернуто 27,303 тис. грн.

Якщо проаналізувати характер звернень, які надійшли на розгляд за звітний період, то можна констатувати, що питому вагу складають звернення щодо якості непродовольчих товарів – 43, або 50% від загальної кількості одержаних скарг, звернення щодо якості послуг - 23, або 26% від загальної кількості одержаних скарг. Звернення стосовно якості продовольчих товарів складають у загальній кількості 24%, або 20 заяв.

Так, наприклад, громадянка з міста Привілля звернулася з питання про повернення коштів за покупку неякісного мобільного телефону. Висновком технічної експертизи підтверджено наявність істотного недоліку у телефоні. У результаті, споживачу повернуто кошти в сумі 2777 грн.

Споживачу з міста Сєвєродонецька повернено кошти у сумі 3150 грн. за послугу щодо встановлення металопластикових вікон.

Протягом звітного періоду за зверненнями споживачів, на підставі одержаних із Державної служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів згод на проведення позапланових заходів, проведено 4 позапланові перевірки суб'єктів господарювання різних форм власності, у тому числі:

  • 3 – суб'єкта господарювання, що реалізують непродовольчі товари;
  • 1 – суб'єкт господарювання, який надає послуги.

За результатами перевірок, 1 суб'єкта господарювання було притягнуто до адміністративної відповідальності.

Фахівцями Головного управління Держпродспоживслужби в Луганської області постійно вживаються заходи щодо підвищення рівня організаційної роботи із зверненнями громадян, як одного із важливих факторів впливу на поліпшення морально-психологічної ситуації в населених пунктах Луганської області.

За всіма усними зверненнями споживачам надана консультативна допомога та роз'яснення відповідно до чинного законодавства. Роз'яснено порядок складання заяв, претензій до суб'єктів господарювання, які порушили права споживачів. Порушень термінів розгляду звернень споживачі за звітний період не встановлено.

Останні відео

Інфографіка

Корисні посилання

  • 315x124
  • 323 133

ШАНОВНІ ГРОМАДЯНИ!

На час дії воєнного стану інформація щодо діяльності Держпродспоживслужби надається за письмовими запитами.

ПРОСИМО ВИКОРИСТОВУВАТИ ВКАЗАНІ СПОСОБИ ПОДАННЯ ЗВЕРНЕННЯ

93405, Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Пивоварова, 2

(06452) 6-80-15

Для звернень +380972122613

Приймальня
(06452) 6-80-15
Номер для звернень
+380972122613
Цілодобова Гаряча лінія (Call-центр)
(044) 364 77 80
Електронна пошта
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
Графік роботи: пн-чт 8:00-17:00, пт 8:00-15:45
Обідня перерва: 12:00-12:45