Всього за період з квітня по жовтень 2016 року до Управління захисту споживачів, яке входить до складу Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області надійшло 86 звернень від споживачів, у тому числі письмових – 18, з Урядової гарячої лінії – 9 та з Луганського обласного контактного центру Луганської обласної державної адміністрації – 2. Опрацьовані всі 86 звернень, 84 звернення задоволено на користь споживачів, що складає 96,7%. Споживачам, які звернулися до Управління, за придбані товари та надані послуги неналежної якості повернуто 27,303 тис. грн.
Якщо проаналізувати характер звернень, які надійшли на розгляд за звітний період, то можна констатувати, що питому вагу складають звернення щодо якості непродовольчих товарів – 43, або 50% від загальної кількості одержаних скарг, звернення щодо якості послуг - 23, або 26% від загальної кількості одержаних скарг. Звернення стосовно якості продовольчих товарів складають у загальній кількості 24%, або 20 заяв.
Так, наприклад, громадянка з міста Привілля звернулася з питання про повернення коштів за покупку неякісного мобільного телефону. Висновком технічної експертизи підтверджено наявність істотного недоліку у телефоні. У результаті, споживачу повернуто кошти в сумі 2777 грн.
Споживачу з міста Сєвєродонецька повернено кошти у сумі 3150 грн. за послугу щодо встановлення металопластикових вікон.
Протягом звітного періоду за зверненнями споживачів, на підставі одержаних із Державної служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів згод на проведення позапланових заходів, проведено 4 позапланові перевірки суб'єктів господарювання різних форм власності, у тому числі:
- 3 – суб'єкта господарювання, що реалізують непродовольчі товари;
- 1 – суб'єкт господарювання, який надає послуги.
За результатами перевірок, 1 суб'єкта господарювання було притягнуто до адміністративної відповідальності.
Фахівцями Головного управління Держпродспоживслужби в Луганської області постійно вживаються заходи щодо підвищення рівня організаційної роботи із зверненнями громадян, як одного із важливих факторів впливу на поліпшення морально-психологічної ситуації в населених пунктах Луганської області.
За всіма усними зверненнями споживачам надана консультативна допомога та роз'яснення відповідно до чинного законодавства. Роз'яснено порядок складання заяв, претензій до суб'єктів господарювання, які порушили права споживачів. Порушень термінів розгляду звернень споживачі за звітний період не встановлено.