Управлінням захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області на виконання розпорядження КМУ від 27 грудня 2017 року № 983-р «Про затвердження плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року», 16 серпня 2018 року проведено семінар щодо обговорення проблемних питань у сфері захисту споживачів та шляхів їх вирішення при роботі консультаційно-інформаційної служби «гаряча лінія» у Новоайдарській райдержадміністрації.
На семінарі спеціалісти управління захисту споживачів зосередили увагу на основних моментах застосування Закону України «Про захист прав споживачів», обговорили найчастіші проблеми, з якими стикаються спеціалісти управління при розгляді звернень споживачів, навели приклади успішного їх вирішення.
Було надано консультаційно-методичні роз’яснення щодо дотримання вимог провадження торговельної діяльності, надано консультації щодо розв’язання деяких скарг від споживачів, які надійшли до управління економічного розвитку і торгівлі Новоайдарської РДА.
Спеціалісти управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Луганській області та особи, відповідальні за роботу «гарячої лінії» при Новоайдарській райдержадміністрації, в ході спілкування обмінялися досвідом у розгляді звернень споживачів і висловили сподівання на плідну співпрацю, що сприятиме підвищенню ефективності роботи з розгляду звернень з питань захисту прав споживачів.